ادراک کاربران از کیفیت خدمات کتابخانه های عمومی با استفاده از مدل تحلیل شکاف (لایب کوال)

لیلا خلیلی؛ وحیده دلیلی؛ عزیز هدایتی

دوره 8، شماره 26 ، فروردین 1400، ، صفحه 103-128

https://doi.org/10.22054/jks.2021.57312.1396

چکیده
  هدف این پژوهش بررسی کیفیت خدمات کتابخانه‌های عمومی وابسته به نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در شهر تبریز بود. این پژوهش کاربردی با رویکرد کمّی و به روش پیمایشی انجام شد. جامعه آماری اعضای کتابخانه‌های زیرمجموعه نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در تبریز به تعداد 37931 نفر و نمونه مورد مطالعه  380  نفر بود که به روش نمونه ­گیری طبقه ...  بیشتر